Opret profil Login
Før stævnet - ugen op til stævnet

Du får en indkøbsliste og handler i over grænsen . 

Du får en indkøbslite og handler i Bilka. 

Indkøbslisten får du af Beata Orosz. Bonnen videregiver du til Beata, der vil sørge for, at du får udgifterne betalt. 

 

 

Dit valg Antal Opgave
1/1 Indkøb i Tyskland - handleliste udleveres
1/1 Indkøb i Bilka - handleliste udleveres
5/5 Bage kage til lørdag
3/3 Bage kage/pizzasnegle/pølsehorn til søndag
Fredag d. 28.10.22 kl 17 og et par timer frem

Fredag aften er der brug for hjælp til:

Vi mødes i Humlehøjhallen kl. 17.00 og regner med at være færdig ca kl 19.

Klargøring - praktiske opgaver eks. stille stole frem, klargøre klasseværelser, skiltning, svømmebaner klar mm

El-tid/sekreteriatet: Opsættes, hvilket El-tidsgruppen tager sig af. 

Stævnelederne vil være til stede hele fredag aften. 

Dit valg Antal Opgave
1/2 Sekretariatet
5/5 EL-tid gruppen
5/10 Klargøring
Lørdag d. 29.10.22

Der er en del opgaver der i løbet af dagen er nødvendige at få løst, for at stævnet kan afvikles. 

De navne, der er parantes omkring, er kontaktpersoner, som man kan henvende sig til ved yderligere spørgsmål. 

Kontaktoplysninger: 

Tanja Fangel Christensen, t_fangel@hotmail.com, 22993032

Hanna Spilling, spillings@gmail.com, 21472908

Torben Hellesøe-Ohlsen, torbenohlsen@gmail.com, 20132078

Beata Orosz, orosz@freemail.hu, 22847161

 

Speaker (Hanne Spilling - Stævneledder): Du skal opråbe navne på svømmere under løbene samt under medaljeoverrækkelse. Derudover skal du informere løbende understævnet ved behov. 

Sekretariatet (Tanja Fangel Christensen stævneleder): Det kræver at du har modulet sekretær WinGrodan2. 

EL-tid (Torben Hellesøe-Ohlesen): Dette vil eltidsgruppen tage sig af. 

Printe programmer og ophængning af resultater (Tanja Fangel Christensen - Stævneleder): Der skal printes 2 til hver klubber og ca. 25 til official. Hænge resultater op i løbet af stævnet. 

Holdleder: Har til opgave at sørge for at svømmerne kommer til rette start samt sørge for at koordinere hvornår de bør spise. 

Medaljeoverrækkelse, fordele snacks til officials og omklædningsrummet (Tanja Fangel Christensen - Stævneleder): 

Der er behov for en voksen ansvarlig og 3 hjælpere.

Opgaverne udfyldes i tidsrummet kl: 8.30-17 

Alle præmieoverrækkelser foregår oppe ved startsskamlerne, så alle kan se hvem der får medaljer og præmier. Det betyder, at forud for hver (tidspunkt findes i program) overrækkelse skal medaljeskamlerne bæres hen til starts skamlerne.

Alle medaljer findes inde i rummet lige ved siden af omklædningen. Tanja vil fredag aften gå igennem præmier og pokaler med dig.

De 3 hjælpere vil også være ansvarlige for, at der bliver delt snacks ud til officials og sekretariat, ligesom de skal være behjælpelige med at få drikkedunke fyldt op. Der er folk i køkkenet til at lave snacks. Der skal deles snacks ud 2 gange inden forkost og 2 gange efterfølgende. 

Omklædningsrummet skal de 3 hjælpere understøtte/hjælpe livredderne ift. at svape gulvet ved behov og tjekke op på, at der hele tiden er toiletpapir på toiletterne. Og må løbende gerne se efter om svømmenere huske at gå i bad efter især toieltbesøg. 

Forplejning  formiddag (Beata Orosz): Sørge for forplejning til officials - dvs. klargøre morgenmad/frokost og snacks - oprydning af køkkenet. Fra kl. 8:30 til 13:30

Forplejning aften (Beata Orosz):  Servere aftensmad. Oprydning af spisesalen samt køkkenet. Klargøre snacks mm. til hyggeaften for træner og holdledere. Opgaven udføres i tidsrummet Fra kl.16 til ca. 21. 

Underholdning lørdag aften (Tanja Fangel Christensen - stævneleder): Underholdning i hallen til alle svømmere eks. opgaveløsning/teambuildingslege mm på tværs af alle holdende. 

Nattevagt (Hanna Spilling - stævneleder): Holde vagt fra lørdag kl. 22.00 til søndag kl. 6.00.

 

 

 

 

Dit valg Antal Opgave
1/1 Speaker -gerne den samme hele weekenden. tidsrum ca 09-18
0/1 Underholdning til aftenen for alle overnattende svømmere. Hal 2 er reserveret til formålet.
1/1 Nattevagt - lørdag til søndag
1/1 Holdleder - gerne den samme begge dage
1/2 Sekretariatet
3/3 El-tid
3/3 Forplejning formiddag
1/3 Medaljeoverrækkelse/snacks/omklædningsrum
2/6 Forplejning aften
Søndag d. 30.10.22

Der er en del opgaver der i løbet af dagen er nødvendige at få løst, for at stævnet kan afviklles. 

De navne, der er parantes omkring, er kontaktpersoner, som man kan henvende sig til ved yderligere spørgsmål. 

Kontaktoplysninger: 

Tanja Fangel Christensen, t_fangel@hotmail.com, 22993032

Hanna Spilling, spillings@gmail.com, 21472908

Torben Hellesøe-Ohlsen, torbenohlsen@gmail.com,20132078

Beata Orosz, orosz@freemail.hu, 22847161

Sekretariatet (Tanja Fangel Christensen stævneleder): Det kræver at du har modulet sekretær WinGrodan2. 

Speaker: Du skal opråbe navne på svømmere under løbene samt under medaljeoverrækkelse. Derudover skal du informere løbende under stævnet ved behov. 

EL-tid (Torben Hellesøe-Ohlsen): Dette vil eltidsgruppen tage sig af. 

Printe programmer og ophængning af resultater(Tanja Fangel Christensen - stævneledder): Der skal printes 2 til hver klubber og ca. 25 til official. Hænge resultater op i løbet af stævnet. 

Holdleder: Har til opgave at sørge for at svømmerne kommer til rette start samt sørge for at koordinere hvornår de bør spise. 

Medaljeoverrækkelse, fordele snacks til officials og omklædningsrummet: 

Der er behov for en voksen ansvarlig og 3 hjælpere.

Opgaverne udfyldes i tidsrummet kl: 8.00-17 

Alle præmieoverrækkelser foregår oppe ved startsskamlerne, så alle kan se hvem der får medaljer og præmier. Det betyder, at forud for hver (tidspunkt findes i program) overrækkelse skal medaljeskamlerne bæres hen til starts skamlerne.

Alle medaljer findes inde i rummet lige ved siden af omklædningen. Tanja vil fredag aften gå igennem præmier og pokaler med dig.

De 3 hjælpere vil også være ansvarlige for, at der bliver delt snacks ud til officials og sekretariat, ligesom de skal være behjælpelige med at få drikkedunke fyldt op. Der er folk i køkkenet til at lave snacks. Der skal deles snacks ud 2 gange inden forkost og 2 gange efterfølgende. 

Omklædningsrummet skal de 3 hjælpere understøtte/hjælpe livredderne ift. at svape gulvet ved behov og tjekke op på, at der hele tiden er toiletpapir på toiletterne. Og må løbende gerne se efter om svømmenere huske at gå i bad efter især toieltbesøg. 

Forplejning  formiddag (Beate Orosz): Sørge for forplejning til officials - dvs. klargøre morgenmad/frokost og snacks - oprydning af køkkenet. Fra kl. 7:30 til 13:00. 

Forplejning/Oprydning (Tanja Fangel Christensen, Hanna Spilling og Beata Orosz): Udeling af madpakker til holdende til hjemturen. Oprydning af køkkenet fortsat. Og oprydning efter stævnet. Kl. 13.00 - slut. 

Salg i boden: Opgaven består i at ekspediere i boden søndag fra kl. 14-17. Der er oprettet en BOX via mobilpay. 

Dit valg Antal Opgave
1/1 Speaker - gerne den samme hele weekenden. ca 09- til stævneslut ca kl 18
2/2 Salg i boden
1/2 Sekretariat
1/3 Forplejning formiddag
3/3 El-tid - eltidsgruppen
0/2 Medsaljeoverreækkelse/snacks/omklædningsrummet
2/10 Forplejning og oprydning
Mandag

En svømmevagt starter ca. 15 minutter før  dit eget barn skal være i vandet, og slutter når dit eget barn er færdig med at klæde om efter træning. Så en svømmevagt er gennemsnitlig på ca. 40-60 minutter. Skal dit barn f.eks. svømme på et B2 hold som træner mandag fra kl. 16:30 – 17:00, er svømmevagten fra ca. 16.15-17:15.

Du vil agere som støtte for de yngste svømmere allerede inden de kommer ind i omklædningsrummet. I omklædningsrummet fortæller du dem  hvorfor det er vigtigt at man huske at vaske sig grundtigt uden badetøj, at man ikke må løbe i omklædningsrummet, at man ikke må bruge sin mobiltelefon i omkædningsrummet og så videre samt evt. hjælpe svømmere hen til den rigtige bane i svømmehallen. 

Du skal hjælpe alle børn under din vagt, ikke kun dit eget

Oplys følgende ved tilmelding:

  • navn på den/de forældre som gerne vil hjælpe som svømmevagt
  • hvilket hold  dit barn/børn ønske at tilmelde på
  • T-shirt størrelse

 

 

Dit valg Antal Opgave
0/1 Pigeomklædning kl 14:45-15:45
0/1 Drengeomklædning kl 14:45-15:45
0/2 Pigeomklædning kl 15:15-16:15
1/2 Drengeomklædning kl 15:15-16:15
2/2 Pigeomklædning kl 15:45-16:45
2/2 Drengeomklædning kl 15:45-16:45
1/2 Pigeomklædning kl 16:15-17:15
2/2 Drengeomklædning kl 16:15-17:15
0/2 Pigeomklædning kl 16:45-17:45
1/2 Drengeomklædning kl 16:45-17:45
0/2 Pigeomklædning kl 17:15-18:15
0/2 Drengeomklædning kl 17:15-18:15
1/2 Pigeomklædning kl 17:45-18:45
1/2 Drengeomklædning kl 17:45-18:45
0/1 Pigeomklædning kl 18:15-19:15
1/1 Drengeomklædning kl 18:15-19:15
Tirsdag

En svømmevagt starter ca. 15 minutter før  dit eget barn skal være i vandet, og slutter når dit eget barn er færdig med at klæde om efter træning. Så en svømmevagt er gennemsnitlig på ca. 40-60 minutter. Skal dit barn f.eks. svømme på et B2 hold som træner mandag fra kl. 16:30 – 17:00, er svømmevagten fra ca. 16.15-17:15.

Du vil agere som støtte for de yngste svømmere allerede inden de kommer ind i omklædningsrummet. I omklædningsrummet fortæller du dem  hvorfor det er vigtigt at man huske at vaske sig grundtigt uden badetøj, at man ikke må løbe i omklædningsrummet, at man ikke må bruge sin mobiltelefon i omkædningsrummet og så videre samt evt. hjælpe svømmere hen til den rigtige bane i svømmehallen. 

Du skal hjælpe alle børn under din vagt, ikke kun dit eget

Oplys følgende ved tilmelding:

  • navn på den/de forældre som gerne vil hjælpe som svømmevagt
  • hvilket hold  dit barn/børn ønske at tilmelde på
  • T-shirt størrelse
Dit valg Antal Opgave
2/2 Pigeomklædning kl 16:45-17:45
0/2 Drengeomklædning kl 16:45-17:45
0/2 Pigeomklædning kl 17:15-18:15
0/2 Drengeomklædning kl 17:15-18:15
1/2 Pigeomklædning kl 17:45-18:45
0/2 Drengeomklædning kl 17:45-17:45
0/1 Pigeomklædning kl 18:15-19:15
0/1 Pigeomklædning kl 18:15-19:15
Onsdag

En svømmevagt starter ca. 15 minutter før dit eget barn skal være i vandet, og slutter når dit eget barn er færdig med at klæde om efter træning. Så en svømmevagt er gennemsnitlig på ca. 40-60 minutter. Skal dit barn f.eks. svømme på et B2 hold som træner mandag fra kl. 16:30 – 17:00, er svømmevagten fra ca. 16.15-17:15.

Du vil agere som støtte for de yngste svømmere allerede inden de kommer ind i omklædningsrummet. I omklædningsrummet fortæller du dem  hvorfor det er vigtigt at man huske at vaske sig grundtigt uden badetøj, at man ikke må løbe i omklædningsrummet, at man ikke må bruge sin mobiltelefon i omkædningsrummet og så videre samt evt. hjælpe svømmere hen til den rigtige bane i svømmehallen. 

Du skal hjælpe alle børn under din vagt, ikke kun dit eget

Oplys følgende ved tilmelding:

  • navn på den/de forældre som gerne vil hjælpe som svømmevagt
  • hvilket hold  dit barn/børn ønske at tilmelde på
  • T-shirt størrelse
Dit valg Antal Opgave
2/2 Pigeomklædning Kl. 16:15-17:15
0/2 Drengeomklædning Kl. 16:15-17:15
1/2 Pigeomklædning Kl. 16:45-17:45
0/2 Drengeomklædning Kl. 16:45-17:45
0/2 Pigeomklædning Kl. 17:15-18:15
0/2 Drengeomklædning Kl. 17:15-18:15
0/2 Pigeomklædning Kl. 17:45-18:45
0/2 Drengeomklædning Kl. 17:45-18:45
0/1 Pigeomklædning Kl. 18:15-19:15
0/1 Drengeomklædning Kl. 18:15-19:15
Torsdag

En svømmevagt starter ca. 15 minutter før dit eget barn skal være i vandet, og slutter når dit eget barn er færdig med at klæde om efter træning. Så en svømmevagt er gennemsnitlig på ca. 40-60 minutter. Skal dit barn f.eks. svømme på et B2 hold som træner mandag fra kl. 16:30 – 17:00, er svømmevagten fra ca. 16.15-17:15.

Du vil agere som støtte for de yngste svømmere allerede inden de kommer ind i omklædningsrummet. I omklædningsrummet fortæller du dem  hvorfor det er vigtigt at man huske at vaske sig grundtigt uden badetøj, at man ikke må løbe i omklædningsrummet, at man ikke må bruge sin mobiltelefon i omkædningsrummet og så videre samt evt. hjælpe svømmere hen til den rigtige bane i svømmehallen. 

Du skal hjælpe alle børn under din vagt, ikke kun dit eget

Oplys følgende ved tilmelding:

  • navn på den/de forældre som gerne vil hjælpe som svømmevagt
  • hvilket hold  dit barn/børn ønske at tilmelde på
  • T-shirt størrelse
Dit valg Antal Opgave
0/2 Pigeomklædning Kl.16:45-17:45
0/2 Drengeomklædning Kl.16:45-17:45
0/2 Pigeomklædning Kl.17:15-18:15
0/2 Drengeomklædning Kl.17:15-18:15
0/1 Pigeomklædning Kl.17:45-19:00
0/1 Drengeomklædning Kl.17:45-19:00
Fredag

En svømmevagt starter ca. 15 minutter før dit eget barn skal være i vandet, og slutter når dit eget barn er færdig med at klæde om efter træning. Så en svømmevagt er gennemsnitlig på ca. 40-60 minutter. Skal dit barn f.eks. svømme på et B2 hold som træner mandag fra kl. 16:30 – 17:00, er svømmevagten fra ca. 16.15-17:15.

Du vil agere som støtte for de yngste svømmere allerede inden de kommer ind i omklædningsrummet. I omklædningsrummet fortæller du dem  hvorfor det er vigtigt at man huske at vaske sig grundtigt uden badetøj, at man ikke må løbe i omklædningsrummet, at man ikke må bruge sin mobiltelefon i omkædningsrummet og så videre samt evt. hjælpe svømmere hen til den rigtige bane i svømmehallen. 

Du skal hjælpe alle børn under din vagt, ikke kun dit eget

Oplys følgende ved tilmelding:

  • navn på den/de forældre som gerne vil hjælpe som svømmevagt
  • hvilket hold  dit barn/børn ønske at tilmelde på
  • T-shirt størrelse
Dit valg Antal Opgave
0/1 Pigeomklædning kl.15:45-16:45
1/1 Drengeomklædning kl.15:45-16:45
0/1 Pigeomklædning kl.16:15-17:15
0/1 Drengeomklædning kl.16:15-17:15
0/1 Pigeomklædning kl.17:00-18:00
0/1 Drengeomklædning kl.17:00-18:00
Opret profil Login

Vores sponsorer